fredag 11 april 2008

Will the wind be at my back?

Jag har fått ett presentkort på gratis klippning av mamma! Trevligt... inte för att jag direkt behöver en klippning just nu men kan vara skönt att forma om frisyren lite. När jag klippte mig sist så glömde jag nyckelordet lättskött frisyr... Behöver något som jag bara kan sätta upp om jag bara ska vara hemma och nått jag kan forma till något snyggt om jag ska jobba.

Kvällen då? Ingen aning faktiskt. Min "sambo" är här så blir en slapp kväll framför tv:n. Hade ju varit trevligt att hyra nån film och se... men jag har ingen dvd... men jag har en väldigt fin rosa ps2:a... Man kanske skulle spela lite!? Var ju faktiskt ett tag sen sist... har ett jätte roligt bil spel hemma. Borde jag?

Kan inte riktigt släppa filmen jag såg igår. Så ruskigt underbar! Lyssnar på musiken från den nu. Även den rekomenderas varmt... men viste att Jonathan Rhys Meyers kunde sjunga?! I sure din't.

Nej... mat kanske!?

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online