tisdag 22 april 2008

Ännu en dag!

Hallå mina bortglömda läsare!

Jag vet att jag varit urusel på det här med att uppdatera bloggen. Men det händer lite grejer här på hemma planet som gör att annat kommer före. Hur som helst. Tänkte skriva ett par rader innan jag går och lägger mig.

Får fin besök från sthlm imorgon. Två killkompisar. Skulle egentligen vara tre killkompisar med Marcus kunde inte :( Fy på dig... men men bättre lycka nästa gång. Vi ska iväg och se Loop Troop. Min ide från början var att dom skulle se Loop Troop här i stan som imorgon så kunde dom strunta i deras konsert på lördag så jag kunde åka dit och festa med dom då... bara halv iden som gick igenom... men men. Alltid kul med besök. Speciellt besök som man inte träffar så ofta!

Annars då? Ja... pluggandet går framåt. Ska hårdplugga programhantering imorgon innan killarna kommer. Förhoppningsvis få in båda inlämningarna och boka slutprov... jisses... mycket nu.

Haft fantastiskt väder här i Västerås. Låg ute ett tag och pluggade. Dock lite svårt att plugga programhantering när man inte har nån dator... utomhus menar jag... en dator har jag ju. Skulle bli knäpp utan! :)

Planeringen kring den stundande (ja... om 5 månader) 25 års dagen är i full gång. Min lösning? Kryssning! Mycket lättare när man har vänner utspridda över halva Sverige!

Kramkalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online