söndag 20 april 2008

Söndag!

Hallå!

Var ut igår kväll! Hade riktigt trevligt faktiskt. Det är kul när man står och snackar med någon och blir riktigt förvånad hur trevlig någon kan vara. Sånt är ju alltid kul! Gick hem själv. Vilket även var planen. Orkar inte med något nytt just nu. Det har precis blivit vår dags att fokusera på sig själv och försöka få ut så mycket som möjligt av dagarna.

Jag vet att det varit lite dåligt på mode tipsen på senaste. Men har som sagt haft mina tankar på annat håll. Men just nu så händer det så mycket i mitt liv så mode har fått tagit ett kliv åt sidan.

Har no någonsin haft känslan av att ni håller på att få tillbaka erat liv? Att allt håller på att falla tillbaka på plats. Jag har ju en inställningen att vi alla träffar människor vi behöver träffa på stunden. För att hamna där vi ska hamna. På ett sådant sätt så händer ju allt av en anledning. Det ärväldigt skönt att tänka så faktiskt. Då finns det inga misslyckanden längre. För lyckas man inte med någon så var det ju inte meningen heller och är det då ett misslyckande?

Nej... Ska ta och börja städa lite. Till den graden det går iaf. Mina städgrejer är fortfarande hos Mr Mister. Måste ta tag i det också. *djupa andetag*

Kram kalas...!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online