onsdag 16 april 2008

Carrie + Berger

Som de flesta säkert redan sett så har trean börjat visa Sex and the city igen. Dom började visa precis där Carrie och Berger har sin första dejt. Jag gillar verkligen dom två tillsammans. Kanske lite för att jag känner igen väldigt mycket från ett förhållande jag själv haft. Nu är det väldigt länge sen men vissa saker stannar kvar i minnet.

Nu vet vi ju alla att det inte höll mellan Carrie och Berger och det gjorde det ju inte mellan mig och min version av Berger heller. Men men. Nån gång kanske man träffar någon som man passar med på alla plan. Lite så som Carrie och Berger gjorde... men en kille som inte är feg... och förhoppningsvis jag som inte blir livrädd...

Nån gång.

Hoppas jag.

Det borde väll hända?! Eller?


Kramkalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online