torsdag 10 april 2008

Torsdag

Jackpot!

Min granne håller på att flytta! Underbart tycker jag med tanke på att han röker inne och sätter igång TV:n på högsta volymen mitt i natten. Men eftersom att han flyttar as we speak så STINKER det äcklig askkopp i hela trappen och min lägenhet... Inte så jätte kul direkt. Men men. Sen så när han flyttat ut ordentligt så behöver jag inte tänka på sånt längre! Frågan är ju dock vad en gubbe med rullator gör i en vindsvåning med snetak på 3:e våningen...!? Service hem någon!?

Annars då? Försöker planera min helg så gott det går. Som det ser ut i skrivande stund så ska jag försöka boka in min Spa besök på lördag...om dom har tid dvs. Har blivit lovad fest om jag dyker upp i sthlm och det vore ju riktigt skönt att komma ifrån allt det som är här. Vissa skulle kanske säga att jag rymmer. Det är mycket möjligt att det är så. Men jag kan inte bara sitta och vänta heller... inte riktigt min grej. Nej... åka till sthlm och umgås med människor som uppskattar mitt sällskap och som saknat mig. Antagligen det bästa just nu. Så jag får känna viss uppskattning. Ni kanske märker att allt inte är så toppen just nu!?

Tvättar idag. Lite skönt att få pricka av nått på min att göra lista den här veckan.... Men det blir en hel del som blir avprickat imorgon faktiskt.

Nej... ner i tvättstugan så måste man kanske äta nånting oxå... hehe OPPS! :)

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online