måndag 14 april 2008

No more Mr Mister.

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett par dagar. Har varit lite kaos här. Vill inte gå in på detaljer men jag är singel igen. No more Mr Mister. Var väll mer eller mindre ett gemensamt beslut men det betyder inte att jag är glad. Kommer vara lite jobbigt ett tag. Men tiden ska ju läka alla sår är det ju sagt.

Min "sambo" är hemma hos sina föräldrar i Surahammar och tentapluggar som en galning. Hon har tenta om en vecka. *Håller tummarna*

Borde ta tag i köket och städa och sånt. Plus att mina fönster skulle må bra av att bli tvättade. Men mina städgrejer är hos Mr Mister. Så det får kanske vänta ett par dar.

Annars då? Har varit ett massa snack om resa till sthlm. Och jag vill... gudarna ska veta att jag vill men det är ju det ekonomiska att tänka på också. Vi får se... Nu ska jag ta tag i min inlämning och skicka in den så behöver jag inte tänka på det nå mer den här veckan!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online