fredag 18 april 2008

Fredag!

Hallå allihopa!

Jag vet... jag har varit dålig på att uppdatera mig igen. Inte alls bra jag vet men nu är det så. Vaknade rätt tidigt med att solen sken ner på mitt lilla ansikte... Vad jag ser så är det en klarblå himmel ute. Skulle mer än gärna ta en promenad i solen och sen en kopp te och en bra bok på gården. MEN jag jobbar idag. Börjar klockan 13 visserligen så det är ju ett tag kvar...

Annars då? Sloknade rätt tidigt igår faktiskt... tidigt för att vara jag menar jag. Väldigt skönt faktiskt... Ska försöka komma i säng tidigare och komma upp tidigare nu är det tänkt. Gärna så man hinner ta en promenad innan jobbet. Skulle må bra av det. Piggna till lite innan man måste vara totalt fokuserad.

Helgen då? Ska jobba imorgon med. Men skulle VÄLDIGT gärna gå ut. Pluto öppnar ju terrasen idag och imorgon. Vore kul att gå dit. Men åldersmässigt så är det alltid roligare på månen... och månen kan jag antagligen både gå förbi kön och komma in gratis på... så det finns ju för och nackdelar. Vi får se vad som händer. Vore riktigt kul att komma ut och "skaka rumpan" lite.

Ska ta och boka min gratis klippning också. Ska bli riktigt trevligt att få lite ordning igen faktiskt... Men innan så ska jag slinga håret. Det får nog min "sambo" fixa nästan gång ho när här... Bara för att hon är så snäll hehe...

Tänker man inte så mycket så är dagarna enkla iaf. Men jag vet att slutar jag att tänka på det så kommer det komma och bita mig i rumpan så jag kommer vara helt blå överallt. Inte helt okej.

Nej... ska man kanske ta och starta den här dagen med?

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online