torsdag 10 april 2008

August Rush

Hej på er!

Exet rekomenderade en film till mig här om dagen. Såg den idag. August Rush hette den. Det är en sånn där film som gråter relativt hysteriskt till. Så underbart vacker film. Rekomenderar den till alla som behöver gråta lite.. kom igen. Ni vet att det är skönt efteråt.

"I've been sitting watching life passing by the sidelines
Been waiting for a dream to seep in through my blinds
I wonder what might happen if I left this all behind
Would the wind be at my back
Would I get you off my mind, This time...?"

Annars då. Har skickat in projektarbetet. Rätt nöjd med det. Borde vara ett VG arbete. Så ett MVG som jag hoppas på i slutbetyg blir det nog inte. Då måste jag skriva ett sjujäkla prov imorgon. Vilket jag borde kunna göra visserligen men iaf. Dumt att hänga upp sig på att man MÅSTE ha ett MVG för då kommer man inte göra bra ifrån sig i vilket fall. För mycket press.

Nej... om man kanske skulle ta och bläddra igenom Naturkunskaps boken ett par gånger och sen sova... Kommer sova gott i natt... Jätte kallt i lägenheten! Skönt! Kanske inte nu när jag sitter inlindad i en filt... men iaf! Hehe

Nej...

Kram kalas på er!

Lee

P.S
Could you find it in your heart to make this go away and let me rest in pieces?

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online