tisdag 8 april 2008

I'm over it...

Haft en riktigt skit dag idag. Droppen som fick allt att rinna över var att det snöar ute! SNÖ... ni vet det där äckliga vita skiten som faller från himlen på vintern... tydligen så ska det falla nu också. -Suck- Den enda bra formen av snö är smyckena... och inte är det dom som faller från skyarna...!?

Men jag har försökt att hålla mig själv lite sysselsatt och försökt få lite vettigt gjort. Bäddat rent i sängen, ätit mer ordentlig frukost osv.. men sen tog det typ stopp och här sitter jag nu.

Min "sambo"som i själva verket är min absolut bästa tjejkompis och jag har haft många terapi samtal den senaste veckan. Vad vill vi få ut av livet osv. Rätt bra att ha ett bollplank att ha och diskutera saker med. Gudarna ska veta att jag verkligen behöver ett sådant... mer eller mindre hela tiden.

Men nu ska jag ta och föna håret torrt... så att det inte står åt alla håll när det torkat.

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online