lördag 26 april 2008

Lördag!

Har ni nätter när ni drömmer extremt konstiga saker? Jag får sånna nätter med ett par månaders mellanrum. Här om natten drömde jag att jag var en kille jag haft ihop det med för ungefär ett år sen. Drömde antagligen om honom för att jag sprang in i honom för några dagar sen. Hur som helst. Vaknade med ett ryck på morgonen panikslagen över att jag trodde att jag hade tatuerat in namnet Marie på armen. Kan dock fortfarande säga att jag är tatuerings fri. (Men jag ska tatuera mig nångång. Bara inte blivit av än.)

Hehe sprang in i en kille jag träffa på en kryssningsbåt för typ 1½ år sen eller så igår kväll. Han var lika snygg igår som han var då. Kanske bara lite mer "mogen" med lite sånt där härligt snyggt skäggstubb. Lite kul för då när vi träffades först gången så snackade vi mest och flirtademed varandra... När vi sen fick reda på att vi båda bodde i Västerås så var det inge kul längre... Nu skrattar vi ju bara åt det.

Nej. Nu ska jag försöka starta den här dagen på bästa sätt också.
Ha en toppen dag!!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online