måndag 7 april 2008

Måndag.

Tycker inte om måndagar... Det är alltid så mycket som jag kommit på under helgen som ska göras på måndagen... men det blir aldrig att jag gör så för mina söndagar är oftast lata söndagar så orken finns inte riktigt på måndagen heller. Så det slutar alltid med att jag får dåligt samvete för det och försöker få det gjort på tisdagen istället... Måste verkligen lära mig att bli mer fokuserad.

Skulle ha tvättat idag... men vaknade i morse med jätte ont i magen och febrig så blev att ligga kvar i sängen till typ 13 när min "sambo" dök upp med glass och vanilj gömmor... hon tyckte synd om mig för att jag var dålig här hemma. Men nu på eftermiddan har vi varit ute och gått lite. Behövde hämta en bok hemma hos mamma och pappa som jag behöver för nästa kurs som officiellt börjar idag. Men kommer antagligen inte tänka så mycket på den den här veckan eftersom att jag fortfarande har naturkunskapen att tänka på.

Prov på fredag. Känner mig rätt redo. Men kommer naturligtvis att plugga mer innan provet inte gå in helt oförberedd. Imorgon ska det ringas till CSN och fixa med dom. Förhoppningsvis så kommer allt det lösa sig som imorgon. Har pluggat sen i Januari helt utan CSN hjälp... Faktiskt riktigt förvånad att det gått så pass bra som det gjort. Men med CSN pengar kommer det ju gå väldans mycket bättre.

Ska försöka ordna en resa till Trysil nästa vinter. Jag vet att det är dumt att tänka på vinter nu... men jag har hittat en fantastisk stuga som jag bara MÅSTE få bo i i en vecka!

Nej nu ska jag ta nått att dricka..

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online