onsdag 2 april 2008

Min dag!

Hej allihopa!

Vet att jag inte skrivit idag heller. Ber om ursäkt men det har varit mycket idag. Jobb, taco kväll med mamma, min lillebror och hans tjej och så plugg. Men jag ska vara ledig imorgon så jag ska göra mitt bästa att skriva mer då! :)

Som det ser ut just nu så blir det sthlm på torsdag! Skabli riktigt kul. Men det blir bara över dagen. Ska dit och träffa någon jag inte träffat på år och dar. Min (fortfarande) absolut bästaste av vänner. Efter lång tids tystnad mellan honom och mig så har vi nu tagit upp kontakten. Eller ja. Försöker att göra det och ett ordentligt första steg är att träffas. Så får vi se vad det mer blir.

Det var planerat att göra slutprovet på fredag men jag ska boka om det. Inte alls hunnit med allt jag behöver inför provet. Inte ens börjat med projektarbeten som ska in samma dag som jaggör provet så... jisses. Får flytta fram det en vecka. Vill ju inte "bara" få G i det... inte när jag ligger och snittar på VG just nu. Finns det en möjlighet att jag får MVG så tar jag emot den med öppna armar! Tror att rätt mycket kan ligga på sista projektarbetet så.

Annars då? Mr Mister är hemma och sjuk. Visste att han höll på att bli dålig när jag åkte hem till honom igår... och nu är det jag som fryser med blossande kinder och ögonlock som inte riktigt vill hållas öppna. Bra Linda. Tydligen så kan blondiner med bli sjuka... Men det var det fan värt.

Måste säga att Facebook är ett fantastiskt ställe.. hittat fler kompisar på gymnasiet nu. Vilket kanske inte låter så sensationsartat men det är ju som så att jag gick på ett internat med elever från ungefär hela Sverige... inte många som bor på samma ställe. Det är då är bra att ställen som Facebook finns!

Är som sagt ledig imorgon. Så planen är att fixa med pluggandet. Svara på alla instuderings frågor Det är typ... 200 frågor... Men det ska nog gå bra. Så skönt för att dom är gjorde efter boken. Så hittar man svar på fråga 3 och 5 så är svaret på fråga 4 någonstanns där emellan... och det är ju bra!

JUST DET!! En till av tjejerna på jobbet är gravid... så har man tur så har man kanske ett vik till hösten! Fasta timmar med världens härligaste gäng! I en toppen butik! (Den bästa i vår region dessutom ;) hehe) Underbart! Så då kanske man kan flytta till större nån gång. Så man slipper skrutta runt i min lilla etta... Men lär ju inte få en lägenhet med samma läge dock... :(

Nej... ska ta och fixa sängen så att man kan lägga sig snart... ta med prislistan från dagspat jag fick presentkort som nattläsning hehe...

Natt natt!

Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med Stockholmsresan att se fram emot :)

 

blogger templates | Make Money Online