onsdag 16 april 2008

Onsdag!

Jag startade min dag (väldigt tidigt) med att gå till det dagspa jag hade bokat tid på. Fyra timmar var jag där och blev knådad och insmord och peelad och grejer! Det var underbart. Grädden på moset (Låter inte det bara FÖR äckligt??) var att bli insmord med brun utan sol. Så nu ser jag nästan lite solbränd ut också. Håller ju visserligen bara några dagar. Men det är ju trevligt så länge det varar!

Annars då? Dom ringde från jobbet och jag ska jobba imorgon med. Ska ju jobba fredag och lördag det har varit planerat sen länge... Ska bli skönt. Just det! Fick mitt slutbetyg i Naturkunskap B. VG! Linda duktig! Första inlämningen på programhanteringen har jag med fått tillbaka. MVG! Linda ännu duktigare! Hehe...

Funderar på att dra på mig lite kläder och ta en promenad. Det är så mysigt väder ute!
Borde jag?

Hallå!? Vad har ni gjort idag! Tell me! Nyfiken!

Kram Kalas!

Linda

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online