tisdag 25 mars 2008

Så där ja!

Då var man ensam här hemma igen. Bara så galet trött. Jag är van vid att gå upp runt 12... halv 7 var inte riktigt min grej imorse... Men men jag slapp gå hem från Mr Mister och det är ju skönt det med för det var ett vinterland när vi gick utanför dörren imorse...

Hur har eran dag varit då? Min har varit riktigt bra faktiskt. Fick tillbaka min Naturkunskaps inlämning VG på båda delningarna... på ena kan man bara på VG men den andra kunde jag tydligen har varit lite med analytisk på... Kul att det går bra inågot när det inte direkt gick bra med Matten...

Imorgon tänkte jag visa lite bilder på tavlor jag målat! Inga streckgubbar här inte! ;)

Nej nu ska jag ta och lägga mig och vila lite. Tror att jag får besök lite senare igen... Tror jag iaf...

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kramkalas
Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online