lördag 22 mars 2008

Påskafton!

Jahapp... då har man varit på den obligatoriska påsklunch/middag hos mormor... Dum som jag var så lämnade jag takfönstret i köket öppet när jag gick så istället för att vara en smärre bastu i min lägenhet som det var när jag gick så är det numera nästan minus gradigt. *suck* Att jag aldrig lär mig.


Vintern som jag beställde har ju iaf kommit... bara det att den kom 3 månader för sent. Det är en snöstorm ute. Bara te att gå ut med hårfönen och döda snöflingorna. Det ska vara VÅR nu!


När jag endå har Våren som ett litet samtalsämne så tänkte jag visa er Vårjackan jag har pratat om.

Fördelarna med den är många. Jag personligen är rätt bred över ryggen vilket gör att jag alltid haft problem med att hitta en jacka som sitter snyggt. Den här gör verkligen det. Plus att det är rätt långa ärmar på den så den räcker ner precis så där lagom över händerna. Det är väldigt djupa fickor så nycklar och mobiltelefoner löper ingen som helst risk för att ramla ur.

Vart har jag köpt den då... och vad fick jag ge för den. Den är inhandlad på Cubus för det nätta priset av (håll i er) 399:-. Det blir inte så mycket bättre än så.



Den jackan kombinerad med en halsduk (eller två, jag kör med en vit och en rosa) och en snygg väska (gärna modellstörre) är såå snyggt nu till våren! Jag rekommenderar den här jackan VARMT! Jag som i normala fall drar storlek 38 fick köpa 36 plus att jag får plats med en tröja under om det skulle vara lite kyligt ute! Det ni!


Min fråga till er lyder som följande: Hur ser era vårjackor ut och vart köpte ni dom? Man blir ju nyfiken!


Nej jag ska fortsätta med organiseringen av garderoberna nu. Hörs senare!

Kramkalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Vårjacka?? Ska man ha sånt? Hugaligen!! Kan du inte rekommendera en bokhylla istället? Hehe.

 

blogger templates | Make Money Online