fredag 28 mars 2008

God morgon god morgon!

Solen skiner (visserligen genom molnen men det kan ju betyda att den kan bryta igenom) kan tänkas att fåglarna kvittrar och jag är hos Mr Mister. Ska väll ta och klä på mig ordentligt och vandra hem snart. Städa ordning lite hemma. Ska på bio ikväll med en av mina bästaste bästa vänner! Vi ska se 27 dresses. Ska bli riktigt kul. Faktiskt Mr Mister som bjuder oss. Han är snäll han! :)

Hon ska sova över hos mig sen hon ska tydligen jobba imorgon, så hon behövde vara i stan. Inte haft någon kompis som sovit över hos mig på jätte länge! Så vi får ha en liten girls night!

Nej. Jag ska ta och packa ihop mina grejer och ge mig hem. Städa av lite hemma och börja titta på arbetsproverna jag ska göra.
Hörs senare!!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online