onsdag 26 mars 2008

God "morgon"!

Vaknade av att solen sken in i min lägenhet och ner i mitt ansikte. Mysigt! :) Planen som den ser ut just nu är att ta min kamera och ge mig ut på en promenad! Ta vara på dom solstrålarna som finns! Kanske lägger upp lite bilder från min promenad sen! :)

Kvällen då? Ingen aning. Är det kanske något att se på tv idag? Borde man kanske se på det isf. Just det! Köpte jätte god saft igår! BOB mixx päron Melon. Riktigt kalas god. Kan tänka mig att det är det man kommer dricka i sommar när man ligger och solar! (SOM jag längtar!)

Nej kasta på sig lite vettiga kläder och fixa iordning sig och sen ge sig ut!

Kram Kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

DIN kamera :) jag hoppas att du kommer ihåg kamerans hem-adress. Kram

 

blogger templates | Make Money Online