torsdag 27 mars 2008

Hej hej!

Tänkte bara skriva ett till inlägg innan jag ger mig in i naturkunskapens underbara värld. Inte så mycket den här gången dock så det känns väldigt bra. Är klar om det om någon timme. Så det är ju bra. Har skrivit ut det jag behöver för dom två utbildningarna som jag vill gå (dvs utbildningar som är inom pendlings avstånd). Blir på MDH fast i Eskilstuna. Informativ design och Rumslig gestaltning. Ska äen ta och läsa på lite mer om det. Grymt många arbetsprover man ska göra också. Men det ska nog bra. Känne rmig rätt så possetiv nu när sommaren är på väg...

Nej. Naturkunskapen nästa!!

Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

hej linda!

Min kompis är precis klar med den där utbildningen du skriver om, hon har bara sin uppsats kvar. om du vill å kan du få hennes mail och om du vill veta lite mer om hur den är?

Kram Lina

 

blogger templates | Make Money Online