onsdag 19 mars 2008

Hej allihopa!

Jag har ett problem. Kan ses som ett väldigt simpelt problem men just nu är det ett problem. Har på loppet av ungefär 3-4 månader gått igenom inte en utan TVÅ mascaror. Båda av samma märke. Nämligen Nivea. Förstår inte problemet. Dom torkar ut på en gång. Den senaste öppnade jag för ca 1½ månad sen. Redan helt torr inuti. Nu kan det ju vara så att jag bara haft otur men jag är väldigt besviken faktiskt!

Så. Min fråga till er är följande. Har ni något bra tips på en bra mascara. Som håller länge. Hade ett prov på Lancome Virtuose (Den med böjd borste). Höll rätt bra och jag fick fantastiska ögonfransar av den. Men det var ju som sagt bara ett prov så jag vet ju inte hur det funkar i riktig förpackning.

Nog om Mascaror. Let's talk shoes! Har under en tid nu varit på jakt efter ett par nya skor. Gärna stövlar. Jag måste kunna ha dom på jobbet så ingen klack. Men det tycks att allt jag hittar så är det antingen spetsig tå eller pösigt skaft. Nu är det inte så att jag har något emot det sist nämnda (dock det först nämnda) men jag vill inte ha ett par pösiga stövlar på jobbet. Jag säger till när jag hittat ett par och om det skulle vara så att någon av er vet precis ett par som skulle passa mig så hör gärna av er.

Tanken var att jag skulle tipsa er om en ny år jacka idag. MEN min kamera (som rent principiellt tillhör mina föräldrar) är hos mina föräldrar så det får bli imorgon istället. Den är galet snyggt på iaf. Men det får ni se imorgon.

Tänkte bjuda in er i min garderob om ett par dagar. Men dom håller på att genomgå en omorganisering just nu så det får vänta ett par dagar tills jag är klar med det!

Har dock ett tips till er. Har ni som jag hittat ett par favorit byxor men vet inte riktigt om ni ska ha dom till låg skor eller till skor med klack? Köp dom då långa och köp tryck knappar (Finns på Åhlens 6 stycken för dryga 25:-) och i båda sidor sömmarna på båda benen så syr ni fast tryck knapparna. Ska ni ha vanliga skor utan klack så knäpper ni upp byxorna men ska ni ha klack så släpper ni bara ner dom! Är jag inte ett geni?!

Hörs imorgon!
Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara tipsa dig om att Tott & co har en ursnygg kragstövel med både hög och låg klack. Märket är spanska KMB och den kostar runt 1500:- Använder den själv på jobbet och jag rekomenderar den varmt.

Kram

 

blogger templates | Make Money Online