torsdag 3 april 2008

Torsdag!

Japp! Det är torsdag och det var meningen att jag skulle åka till sthlm idag. Men det bidde inte riktigt så. Kändes som om det skulle bli snålt med tid och så hörde jag aldrig från honom som det var meningen att jag skulle träffa. Så det känns ju faktiskt lite synd. Men men... har en till chans på lördag. Får se hur det blir då.

Vad har man för planer för dagen idag då? Ingen aning faktiskt. Min bästa tjejkompis sov hos mig inatt. Men jag sov inte där. Jag sov hos Mr Mister... så jag ska väll hem och se hur det är med henne. (Mr Mister ligger förövrigt och tittat på Happy Feet just nu... hehe)

Nej det blir nog plugg idag. Försöka fixa lite mer hemma så att jag får lite ordning. Sen så... Får vi se... har ju lovat Mr Mister att tvätta hans fönster också... därför jag sov här inatt... pizza och film för ett vardagsrums fönster... inte illa hehe...

Nej ni får ha det så bra där ute så hörs vi senare!!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online