fredag 4 april 2008

Thank God It's Friday!

Hallå där ute!

Blivit lite dåligt med skrivande idag. Inte för att jag direkt haft så mycket för mig men haft tankarna på annat håll. Ni vet känslan av att nått är på väg att hända men man kan inte riktigt sätta fingret på vad? Haft den hela dagen. Kan säga att det finns trevligare sätt att spendera en dag.

Mina föräldrar ska flytta. Så idagvar vi till den nya lägenheten och tittade. Var jätte fint förstår verkligen varför dom flyttar. Jag går ju med i flytt tankar. Men det måste vänta tills jag har en ekonomi som tillåter det. Tills jag betalat bort mina skulder och gärna att jag satt undan pengar för lite ny inredning. Så det blir tidigaste till hösten :(. Bara så surt för jag kommer flytta från ett fantastiskt läge. Men iaf. Efter det så gick vi tillbaka hem till mina föräldrar och drack lite te. Så började jag titta (IGEN för typ tusende gången) på prislistan från dagspat jag fick presentkortet på. Har väll NÄSTAN bestämt mig för vad jag ska göra. Hur som helst så kommer det verkligen bli en toppen dag. Kommer vara där ett par timmar! :)

Så kom jag hem och min tillfälliga sambo var redan hemma. (Hon ligger förövrigt och sover nu.) Vi la oss på sängen och typ fan vad trötta vi är orkar ingenting... så ungefär 19 fick vi den brillianta iden att gå på after work på blue moon bar. 2 timmar och två cider senare så är vi på väg hem. Så det har varit min dag idag.

Men den gnagande känslan av att nått är påväg ger sig inte. Haft hjärtklappning hela dagen. :( Läskigt.

Hade haft chansen att åka till sthlm imorgon. Men jag känner migsjälv. Är jag där så vill jag åka runt och hälsa på alla jag känner (för nästan alla är för lata för att åka in till stan och hälsa på mig ;) ) och jag har varken tiden eller pengarna med det. Så det är lite synd. Plus att jag är så GRYMT sugen på att åka och festa med sthlmarna. Miss them SOOOO much! Men men. Till hösten så har jag kanske mer tid och pengar för sådanna äventyr. Om ni bara viste hur mycket jag längtar!

Nej.. Jag ska surfa vidare nu. Borde sitta och skriva lite på mitt naturkunskaps arbete också. Men klockan är ju faktiskt rätt sent... Så... ähh får bli imorgon!

Kram Kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online