onsdag 2 april 2008

Godmorgon bloggvärlden!

För er som inte alls känner mig kan jag säga att det här är något som tillhör det ovanliga. Jag brukar ALDRIG gå upp innan 11. Men idag så vaknade jag tidigt... Kan ju bero på att jag jobbattvådagar i rad. Hur som helst så är jag vaken nuså jag funderar på att ta och klä på mig och sen ge mig ut på en snabb liten morgon promenad. Eller inte... Vi får se.

Ska hem till mamma och pappa en snabbis också. Pappa ska hjälpa mig med en skrivelse som ska till min teleoperatör. Vill nämligen byta operatör för att den jag har nu skickar sms på alla tidpunkter, servicen suger, dom lovade att jag skulle dra ner min månadskostnad men dom har lyckats att fördubbla den. Så nu får det vara nog. Vill inte bidra till en operatör som livnär sig på att lura son kunder. NEJ TACK!

Så nu håller jag på att titta på ny telefon och operatör. Problemet är bara att jag inte har några pengar så det kan vara lite svårt att fixa. Men tydligen så skulle det ta en månadför dom att läsa igenom min skrivelse och göra nått åt den. KUL!

Nej lite frukost kanske och sen en dusch!

God morgon bloggen!!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online