tisdag 15 april 2008

Tisdag

Imorgon klockan 9.00 ska jag på spa. 3-4 timmar av massage och oljor och allmänt välbefinnande! Kanske borde man alltid göra sånt när man precis blivit singel. Omprogramering typ. Hehe.

Kunde inte somna inatt... tror att jag slocknade runt 3 i morse... inte så himla kul. Ikväll måste jag somna typ direkt när Brothers and Sisters varit. Måste ju duscha innan jag går iväg till Helskön. Man vill ju inte lukta illa! hehe...

En rymning till sthlm känns väldigt lockande just nu. Komma bort ett tag. Vara med folk som uppskattar mig. Men... det var ju pengar... ja just det... suck. MEN jag har tävlat om en weekend resa till Madrid. Om jag vinner vilket jagverkligen hoppas så ska jag ta med min "sambo" med tanke på att vi båda sitter i liknande situation. Skulle jätte gärna vilja överraska henne med det. Det ingår tom fickpengar! 10.000 i fick pengar! Vore så toppen kul!!

Annars då? Ska väll ta och fixa med anslagstavlan så jag får det klart.. och åka till mamma och fixa det jag behöver med tyget jag ska klä anslagstavlan. Kommer bli så fint! *ler*

Nej... Dags att ta tag i den här dagen med kanske!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online