måndag 28 april 2008

Måndag! Äntligen ny vecka!

Okej. Då var det måndag! Ska förbi jobbet är tanken. Sommar schemat är tydligen klart så jag skulle få komma in och titta på det så jag vet hur jag kommer att jobba i sommar. KUL KUL KUL!!! *ler* Nej jag är inte ironisk! Tycker verkligen att det ska bli kul att jobba i sommar. För att jobba i sommar kan vara ett steg i rätt riktning för att få mamma vikariatet som jag är super sugen på! Och sen förhoppningsvis ha råd med större lägenhet! Det nes ger ju hela tiden det andra.

Vill skaffa hund. Galet sugen på egen hund med jag vet att det måste vänta ett tag. Kan inte tvinga en hund att bo i den här lilla lägenheten. Det är långt ifrån rättvist.

Åhhh just det. Jag såg PS I love you igår. Vilket i praktiken betyder att jag satt och hysteriskt grinade i över två timmar igår. Det började efter 15 minuter... efter 40 minuter var jag tvungen att stänga av och försöka andas någorlunda normalt. Fantastiskt film det där!

Så var jag iväg och firade men underbart söta kusin igår... så fick jag träffa mitt kusinbarn också. Alex. Sötaste lilla Alex!

Idag blir det nog städning av min arma lilla lägenhet också. Dragit ut på det alldeles för länge. Kan inte se ut så här längre!

Ha en underbart bra dag mina kära läsare!

Kram Kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!

Undrar bara vart du fått tag på filmen p.s. i love you? :)

 

blogger templates | Make Money Online