lördag 5 april 2008

Godmorgon!

God morgon!

Ännu en ny dag. Varit vaken ett tag nu faktiskt. Sen strax innan 10 för att vara exakt. Min "sambo" går ju upp tidigt så då vaknar ju jag med och det är ju bra att komma upp tidigit! Tycker bara att morgon timmarna gårförbi i en sånn rasande fart... Men men. Hunnit med lite granna iaf. Mailat hon som äger spat jag ska till med lite frågor om behandlingarna och priser. Kommer känna mig som en helt ny människa när jag går därifrån! :) Underbart!

Idag då? Ska hem till mina föräldrar idag igen. Ska göra potatisgratäng är det tänkt. Nämligen jag som är bäst på det mellan mamma och mig. Så det är alltid jag som får stå och göra den. Vilket jag tycker är väldans drygt men resultatet blir jag kalas bra!

HM's online shop är nere... Lite surt. Tycker om att surfa runt och ta allt det jg vill ha och lägga det i kundkorgen... Sen ta bort allt som levereras nån gång i sommar och se hur mycket som blir kvar. Jag kallar det lossas shopping och det är väldigt bra när man inte har nå pengar men känner ett behov.

Kvällen bli rnog väldigt lugn. Mamma och pappa ska på konsert och det är min lillebrorsas och hans tjej sista kväll tillsammans så jag lär ju inte vara där och störa... Så vad ska jag göra då? Vet att rockprinsessan ska ha fest ikväll. Eller så var det sagt för ett tag sen iaf vet inte om det fortfarande är bestämt så. Så vem vet man borde kanske dyka upp!

Men klockan är faktiskt inte ens 12 än så det är för tidigt att bestämma något. NU ska jag ta och rosta lite mackor och skala någon morot och äta frukost.

Kram kalas!!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

NEJ NEJ NEJ!!! Det var visserligen TÄNKT så, men det blir ingen fest ikväll. Trevligt att du kom ihåg det iaf =D
Jag lovar att höra av mig när nytt datum bestäms!

 

blogger templates | Make Money Online