fredag 11 april 2008

Fredag!

Sä där! Då har man skrivit provet. Tror faktiskt att det gick rätt bra så det är ju kul. Var rätt låg MVG gräns... 80% Brukar väll ligga på 90? VG 65% så... Borde ha klarat VG tycker jag. En fråga hade jag lite kul åt... Vad händer när vi är förkylda? Vi nyser!? Nej... jag svarade inte så men hade go lust att göra det.

Sitter nu här och äter frukost. Morots scones med marmelad och ett glas vatten. Kanske inte låter särskilt spännande men jag tycker om vatten.

Annars då? Ska ta och hoppa in i duschen och ringa en kompis som jag inte träffat på flera månader. Haft fullt upp med annat precis som hon. Men idag ska vi ses. Måste bara sova en vända till.. Sovit jätte dåligt inatt... Blir så när allt inte riktigt är som det ska. -suck- Är det mycket i huvudet så sover man ju inte så enkelt.

Nej... krypa ner under mitt varma täcke ett tag kanske...

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online