söndag 6 april 2008

Söndag!

Jag har kommit fram till en sak. Jag måste bli mer fokuserad! Ta reda på vad det är jag vill ha och sikta på det. Verkligen jobba för mina mål för just nu så lunkar jag mer runt i min egna lilla värld och jag kan säga att det är inte mycket som händer där. Kanske inte direkt jätte bra!
Så nu ska min gamla anslagstavla upp ur källaren och fixas till och sen ska jag sätta upp allt det jag vill ha på den. Eller ja... rättare sagt bilder på det. Så jag kan fokusera mera! Hehe... det rimmar ju! :)

Nej nu ska jag och min "sambo" ge oss ut på stan hon ska köpa pizza och jag ska lite godis. Har ju mat i kylen sen igår! Toppen toppen!

Men ha det bra så hörs vi kanske lite senare!

Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt! Jag pendlar, vad jobbar du som idag?

 

blogger templates | Make Money Online