onsdag 26 mars 2008

Min Mode ikon den här veckan!

Tittat lite extra på skådespelerskan Sophia Bush idag. Jag bara älskar hennes stil! Hon har en så enkel stil. Aldrig "over the top" för ungefär ett år sen hade jag faktiskt hennes hårfärg också. Trivdes med det riktigt mycket faktiskt. Och ja det finns bilder på det om någon skulle vilja se! :)
Tänkte visa lite bilder så ni ser vad jag menar med Sophias stil.


Don't you just love it! Enkelt men endock SÅ snyggt! Fantastisk skådespelerska också.



Jag skulle inte ha nånting emot att gå runt på New yorks gator klädd så där! Väskan är underbar. Stor och härlig med en perfekt färg! I love it!

Nu ska jag se på The Hills och sen ge mig ut på en snabb promenad/ joggingtur. Måste göra nånting åt min rumpa. Faktiskt sommar snart! :)

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online