söndag 23 mars 2008

Kväller...

Precis kommit hem från mina föräldrar... var där med lite av det matbröd jag bakade och fikade... Kan lugnt säga att det gick hem hos dom... hehe.. Sen så ställde jag mig och gjorde marshmallows... Får se hur det blev imorgon för det ska tydligen stå över natten.

Ny vecka imorgon. Ska faktiskt bli rätt skönt. Så på tisdag får jag finbesök från England... eller ja... just nu är hon ju i Sverige men rent allmänt så spenderar hon ju all sin tid i England där hon både bor och jobbar. Hur som helst nu har hon påsklov och ska hälsa på lilla mig! Ska bli riktigt kul!

Annars då? Ja... inte har det hänt mycket inte. Fortfarande inte klar med lägenheten Ja... jag är precis så seg som det låter. Men imorgon ska jag ta tag i det lite mer. Måste ju vara fint på tisdag! Hon har nämligen aldrig sett min lägenhet så den måste ju få göra ett bra första intryck! Hehe.. Klockan 14 imorgon ska jag äta hos mina föräldrar också. Får inte glömma!

Just det! Imorgon börjar jag med en ny grej som jag ska försöka ha varje måndag. Nämligen veckans önskelista. Den här veckan är det väskor och accesoarer som står på menyn! Kul kul!

Men nu ska jag ta en macka och fortsätta plocka lite i lägenheten.

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online