måndag 31 mars 2008

And the good continues!

Hallå allihopa!
Vaknade imorse av att det ringde i telefonen. Från jobbet en av tjejerna var sjuka så då var det ju bara att hoppa ner i min kläder och på bussen för att fixa iordning sig och dra till jobbet. MEn det är alltid kul att jobba! I love my job! :) Väl på jobbet så kom chefen fram till mig och gav mig en stor kram och tackade för att jag alltid ställer upp och att jag gjorde ett fantastiskt jobb i december. Hon gav mig sen ett kuvert. 2000:- presentkort på ett dagspa här i västerås!

Så var jag hem till mina föräldrar och träffade min lillebrors tjej för första gången! Jätte söt och snäll var hon. Kul för han! Hur som helst är hemma hos Mr Mister nu och ska ta och krypa ner i sängen. Ska ju jobba imorgon också!

God natt!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online