lördag 29 mars 2008

Hejje!

Hej!

Inte direkt morgon längre så jag tänker inte säga god morgon. Varit iväg och hjälpt Mr Mister med flyttstädning. Är hemma nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Borde ta och läsa igenom Naturkunskaps boken så att jag klarar slut provet på fredag.

Filmen igår (27 dresses) var jätte bra! Skrattade mig igenom hela den! Den var romantsik och rolig på alla de rätta ställena... Hennes syster spelas av svenska Malin Åkerman... VIDRIG roll. En väldigt viktig scen i filmen hade jag god lust att ta min flaska med dricka och kasta den på vita duken. (Vet dock att vakterna kommit och slängt ut mig) Hur som helst så rekomenderar jag filmen. Kanske inte direkt en killfilm. Men för tjejer som vill ha en tjejkväll med bio så helt klart!

Annars då... inte mycket. Borde äta nånting. Vi får se vad det blir.

Tänkte lägga upp en bild jag tog här om dagen oxå. På lilla mig! Står i mitt fönster. Hade lite tråkigt så det var dags att leka med kameran. Lite kul för att när man tittar på bilden närmare ser det ut som om jag har bruna ögon. Men det har jag ju inte. Dom är ju BLÅ! hehe...

Nej. Mat kanske?

Kramkalas!

Lee

Just det... allmänt jäkla hyffs... inte så svårt eller?

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online