onsdag 26 mars 2008

Hej allihopa... Jag är uttråkad. Grymt uttråkad. Hade så många planer för idag men ingen av dom har direkt genomförts... Så det är lite synd. Men men. Imorgon är en splitter ny dag så det är ju alltid nått! Får se vad som händer då. Borde göra min Naturkunskap och även börja på det som ska in nästa vecka... för att inte tala om att boka in slutprov i det... Mycket nu...

Annars då? Lite nyfiken på att gå till myrorna. Dom har precis nyligen flyttat sina lokaler in till City så man kanske skulle dit och se vad dom har förnågot. Skulle vara kul att se om man kunde göra några fynd. Inte för att jag typ någonsin varit intresserad av "sånna" fynd men någon gång ska ju vara den första! :)

Min en tjejkompis är uppe i Åre den här veckan. Är GRYMT avis. Längtar upp jätte mycket jag själv. Brukar åka upp på sommaren jag men det skulle inte bli något nu i sommar. Så det är jag rätt besviken för... Det är nämligen min chans att ladda batterierna och komma bort från allt som stört mig under året. Sen att komma hem hel och ny är rätt så underbart. Men men. Kanske blir en resa till London till sensommaren istället om min kompis som bor i England bestämmer sig för att bo kvar. Det kan ju vara något det med.

Någon som har några bra London tips att dela med sig av?

Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså man behöver inte ha några planer i London (om det är dit du kanske skulle?. Men du MÅSTE se Harrod's!! Man behöver inte köpa något där, bara uppleva den otroliga byggnaden! Musikaler är häftiga i London annars.

 

blogger templates | Make Money Online