tisdag 18 mars 2008

Mitt första Blogg inlägg!

Hej allihopa!

Det här är som ni ser mitt absolut första blogg inlägg! Tänkte ta tillfället i akt att presentera mig själv lite granna. Jag är 24 år, jobbar i en klädbutik i Västerås. Det är även där jag bor... asså inte i butiken men i Västerås. Mitt i city bor jag. Trivs som fisken i vattnet! Jobbar dessvärre bara extra men fyller ut tiden med distans studier. Vilket faktiskt fungerar jätte bra. Min stora plan är att komma in på högskolan till hösten. Men skulle det vara så att jag skulle bli erbjuden mer jobb så är det givetvis det som går före. VARFÖR tacka nej till jobb i klädbutik när Mode och Kläder är en av mina största intressen?

På den lilla fritiden jag har så gör jag smycken eller målar tavlor. Samt umgås med kompisar eller spelar tv-spel. En dröm är att någon gång kunna ta mina smycken och skapa ett företag av det. Jag har alltid älskat att skriva och har i ungefär 3 år sparat på mig "information" som förhoppningsvis ska bli en bok så småningom.

Mina planer för den här bloggen är att berätta om mitt liv. Komma med mode och inredningstips. Något jag alltid varit duktig på är smarta lösningar så även det kan komma att spela en roll ibland. Kommer även att nämna lite musik och film jag hört och sett som jag vill rekomendera. Så fort jag har en kamera så kommer det nog även komma bilder från min vardag, om jag hittat nått supersnyggt klädesplagg som jag bara MÅSTE rekomendera. (Kan säga att det finns en del på lager.) Har även planer på att visa "dagens outfit".

Så där. Det var mitt första inlägg. Jag hoppas att du kommer fortsätta läsa. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramkalas!

Linda

3 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till med nya bloggen, eller vad man nu ska säga :)

Kram

Anonym sa...

Nä men tjena... ja då får jag väl börja läsa din blogg då. Speciellt eftersom jag jobbar jämt o aldrig hinner se vad som är mode så är det ju kalasbra om jag kan få tips i din blogg direkt istället ;)

Anonym sa...

Lycka till! Hoppas att många hittar hit och att du får många "klick".
Klirr i kassan ;)

 

blogger templates | Make Money Online