fredag 21 mars 2008

Glad påsk!

Jag är inte ett stort fan av fredagar, Var det förut när jobbade mer regelbundet för då betydde fredag helg men det gör det inte nu för tiden. Det ingenting att se på tv på fredagar och utgång är inte direkt någon hit när man inte direkt har pengarna för det. Skulle vilja åka tillbaka till sthlm och hälsa på mina kompisar där men det var ju det där med pengar. *Suck*

Hur som helst så sitter jag helt ensam här hemma idag. Rätt skönt faktiskt... fast kan bli rätt lång tråkigt med så jag tog tillfället i akt och tog ett kort. Så tänkte lägga upp ett här. Så här ser det ut vid mitt fönster i min lägenhet.



Sakta men säkert kommer det här se ut som en vettig lägenhet. Bor ju väldigt litet. En liten etta på ca 30 kvm. Så man får ju göra vad man kan med den. Men men.

Kommer antagligen lägga upp bilden om vårjackan jag pratade om imorgon innan jag ska till mormor och fira påsk. Förhoppningsvis så kan jag bjuda in er i min garderob då oxå. Håller dock fortfarande på att om organisera det hela. Men jag är riktigt nöjd över hur det ser ut än så länge.

Nu ska jag ta en stor kopp te och fortsätta surfa runt lite..

Glad påsk på er!

Kramkalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online