måndag 26 maj 2008

Så där ja!

Sitter nu och skriver på en ny dator. Eller ja den är inte ny... inte egentligen men den är ny för mig och det är alltid kul! Mer kraftfull så jag kan spela dom spelen jag vill... och låter inte efter 3 minuter och överhättar inte!

Men mina kära vänner. Jag förstår inte. Jag fattar verkligen inte vad det är med killar. Jag trivs i min relativt nya singelbefattning. Det är skönt. Bara mig själv att tänka på. Vist blir det lite ensamt om natten men då finns det ju en kudde att hålla om. Och om sanningen ska fram så har jag mer värdefulla diskutioner med mina kompisar än vad jag haft en kille så det hela löser ju sig i vilket fall.

Jag har iaf inte längre panik över det faktum att lilla jag blir 25 i september. Jag har accepterat det. Jag är 25, singel barnlös och bor på 30 kvm. Det är okej. För jag vet att jag är påväg någonstanns. Det kommer inte alltid att se ut så här. När jag är klar kommer jag vara ett galet jäkla kap för den kille det än blir.

Mammas och pappas granne sa något jätte gulligt till mig idag! "Och du då! Du blir ju bara vackrare för var dag som går. Det är ett under att pappa tillåter dig att gå utanför dörren!"

Nej mina vänner. Jag ska ta och lägga mig. Fundera på vad som händer egentligen... fundera på hur någon annan tänker för jag förstår då ingenting...

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online