måndag 15 december 2008

Måndag.

Hallå!

Det är måndag idag. En helt vanlig måndag. Men det bästa av allt är att det är en måndag som inte inkluderas i den lilla tiden på 3 månader då jag är långt ifrån mitt bästa jag. Det är skönt att jag nu lämnat dom 3 månaderna bakom mig. Så kan jag fokusera på de övriga 9 månader då jag faktiskt är i rätt bra skick :)

Måndag nästa vecka kommer lönen. Vilket i praktiken betyder att jag har tre timmar på mig (i julrush handeln) att köpa de julklappar jag ska köpa. *pust* men det kan nog gå bra ändå. Hoppas jag iaf. Mycket av det jag ska köpa ska inhandlas på jobbet så det kan nog gå rätt bra iaf. Lite svårt att hitta nånting till lillebrorsan på jobbet dock. Bortsett från ett och annat presentparfym set.

Annars då? Lite trött. Fortfarande lite eftersläng av mitt virus i kroppen så jag försöker sova så mycket som möjligt nu när jag är hemma och är ledig. På fredag drar det igång på allvar med jobbandet. Bäst för mig att jag är helt frisk då :)

Fortfarande lite förvirrad dock. Börjar inse att jag vill något mer än jag trodde från början. I wanna go back to the way it was... :( Men det är antagligen försent nu... och det har jag ordnat helt på egen hand. Helt utan hjälp från utomstående. :(

Kram kalas

Linda

2 kommentarer:

Jessika - sa...

Hej! Fin blogg du har! Men hur har du gjort så du fått tre spalter? :)

Anonym sa...

Dags för en update snart??? Har ju liksom gått snart två månader....

 

blogger templates | Make Money Online