torsdag 21 augusti 2008

Underbara höstkläder!

Hej hej!

Blir helt snurrig på jobbet. Det kommer så galet mycket fina höstkläder! Jag älskar hösten och har alltid gjort det. Hur som helst så måste jag typ vinna storvinsten nånstanns så att jag har råd köpa alla kläder!

vet inte om jag pratat något om det men om en månad ungefär (mer exakt 29 dagar, ja jag kör nedräkning nu) åker jag och 10 av mina närmaste på kryssning! Blir ju 25 sen 20/9 och denna dag blir firad på en båt. Hur som helst så går jag givetvist redan runt och funderar på vad jag ska ha på mig ch vad jag ska ha med mig... OCH vad jag ska köpa på båten... som är minst lika viktigt! Hehe... Vid förra löningen köpte jag en vit skjorta och en svart högmidjad pennkjol med hängslen. Tanken är att jag ska ha på mig det på födelsedags middan till det vill jag ha dessa skor från Brando.se.


Skor från BRANDOS.se!

Donna Girl: 0981161-02 från Brandos.se



Är dom inte fantastiska och underbara på samma gång? Tänk dig dom och mitt hår fint uppsatt av frisören på båten... eller typ lockigt... kommer bli galet bra! *ler* Ja... vad ska man göra för att ha råd med dom då? Någon vänlig själ som vill ge mig dom... och gärna ett färganpassat bälte till med... :)

Nej nu blir det hårdpluggning... ska ju ha franska prov imorgon... kommer gå åt skogen... men det är bara te att bita ihop.

Ha det toppen bra!

Kram kalas!

Linda

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online