fredag 11 juli 2008

They are here!

Hej hej på er!

Fick mina underbart snygga glasögon idag! I LÖÖÖÖV them! *ler* Ska lägga upp bilder så fort det finns presentabla bilder... just nu finns det inte nån bild alls. *ler*

När jag var en liten liten kicka så lyssnade jag på Hanson. Något jag gladeligen står för... På deras nya skiva "The Walk" finns det en låt som heter "Go". Låten är underbar. Mycket för att jag på många sätt kan känna igen mig i texten.

You say you love me too
Then why won't you go through
With the nightly kisses
With the hits and the misses
If you can make it on your own then

Go if you want to go
But stay if you want to know
The way through the mess we've made
And lie in a bed you know
Or go
Lite lustigt med låten är att när jagvar lite så var Taylor numero uno i mina ögon... Att sedan höra den här låten som verkkligen är en av mina absoluta favoriter just nu... så är det minstingen Zac som sjunger... kul! *ler*
Ibland undrar jag om man mest bara lurar sig själv. Att man visar upp en stark fasad. Men innerst inne håller på att falla ihop. Jag kan se mig själv i spegeln och undra vad jag håller på med. Seriöst Linda. Vill du verkligen det här? Hur mycket bringar det dig glädje? Och hur mycket sårar det bara? Det bästa för mig just nu är att sätta fokus på jobb, plugg och mina smycken. Allt annat får trivas på hyllan... tar tag i det senare.
Kram kalas!
Linda

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online