fredag 20 juni 2008

Midsommar.

Hej hej!

Det är midsommar och jag mitt lilla ljushuvud sitter hemma och pluggar. Lagom kul. Men men. Imorgon bär dte av till Vallentuna för en film och pizza kväll. Ska bli jätte jätte mysigt och jag längtar massa! Kan tänkas att det blir lite jobbigt på söndag att åka från honom och hem. Men sen på söndag så blir det ju Sex and the city med mina flickor. Efter det kan jag tänka mig att det blir lite skvaller ;) Kommer vara ett par nyfikna flickor som vill veta ALLT om lördags kvällen i Vallentuna. Men det kan jag stå ut med ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande... Men ni får ha det så bra där ute och jag hoppas att ni alla haft en fantastisk midsommar!!

KramKalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du menar mig med en av "nyfikna flickor"!! Jag har en viss rättighet att veta tycker jag =P Det är ju ändå jag som har fixat ihop er, eller hur!? Sen vill jag inte veta ALLT, men om det har gått bra eller inte =)
Good luck! Kram!

 

blogger templates | Make Money Online