måndag 2 juni 2008

Ett stycke uppdatering!

Hej mina kära vänner!

Nu sitter jag hrä igen. Jag vet att jag inte skriver lika ofta som jag brukatr och jag ber om ursäkt för detta. Men det har varit väldigt mycket med skolan nu. Plus att det varit så fint väder så att man gärna vill vara ute.

Har dock en god nyhet att dela med mig av. Jag har sålt mitt första halsband. Detta är förhoppningsvis det första av väldigt många! Hemsidan är inte klar än men den ska sparka igång snart hoppas jag. Hoppas ju givetvis att ni kommer länka runt den till alla ni känner! :) Men mer om det en annan dag.

Fick VG i programhanteringen! Hallelulia! Gjorde Försäljning och Service provet i fredags och hoppas på att jag får svar från det så fort som bara möjligt. Det kan tänkas att jag får mitt första MVG men isf ligger det precis på gränsen. För det var en fråga jag vet att jag hade fel på. Hur som helst..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske man skulle lägga sig och sola..!?

Kram kalas!

Lee

1 kommentar:

Anonym sa...

Häftig blogg. Vill också ha så.:))
Hälsa gärna på hos mig.
MVH

www.kriista.blogg.se

 

blogger templates | Make Money Online