måndag 23 juni 2008

Leva inte bara för nuet...

Hej!

Idag har jag varit duktig och letar ett till/ett nytt jobb. Inte bara här i stan. Jag är helt klart villig att pendla. Sthlm-Vås tar en timme... inte hela världen. Sen att jag absolut inte VILL byta jobb är en hel annan sak. Men jag kan inte leva var dag som den kommer jag måste planera framåt och i Augusti måste jag ha ett till jobb... annars kommer jag inte att klara mig ekonomiskt och jag går inte tillbaka till soc. Jag vägrar.

Plan nr 2 är att få klart flera smycken och gå och kolla med "privata" butiker här i stan om det är någon som vill ta emot dom och sälja dom. Ska även kolla på ett par butiker om dom behöver extra personal. Kan ju vara en bra ide det med.

En kille jag känner säger att han har kontakter inom smycke grejen som han gärna visar mina smycken för. Säljare över hela Sverige som han sa. Vore ju även det en ide. Vore en dröm att klara mig på det. Att leva på mina smycken.

Annars då? Tvättar och ska snart ner i tvättstugan och skyffla in allt i torktummlaren. Sen är det dags att ta tag i disk och plugg... mycket nu..

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online