onsdag 13 augusti 2008

Hallå där!

Jag har varit borta... eller ja... jag kom hem natten tills idag men iaf. Jag var i Norrland med en brandman jag träffade ute på krogen för två veckor sen. Och nej jag åker inte till fjällen med totala främlingar... är lite mer rädd om mig själv än så. Vi har gemensamma vänner... eller ja... han känner en kille som är typ som en andra pappa för mig så det hela kändes väldigt säkert... och vad ska en liten singel flicka göra när en brandman hör av sig och vill ha sällskap i hans stuga i ett par dagar!? Hon skriver klart sina skolarbeten och hoppar in i brandmannens bil!

Men helt seriöst. Det var underbart. Visserligen bara två dagar men det var skönt att komma ifrån. Plus att det var trevligt att åka med någon som man inte alls känner... Man tvingas ju lära känna någon när man sitter i en stuga i norrland utan mobiltäckning.

Vi ska höras imorgon iaf. När jag slutat jobba. Jag ska försöka hålla er uppdaterade ;)

Ha en toppen dag där ute!

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online