onsdag 27 augusti 2008

Den vanligaste frågan...

En av de vanligaste frågorna just nu är "Vad önskar du dig i födelsedagspresent?" Jag har sagt ingenting. Men då säger alla att 25 är så stort så att jag måste önska mig nånting. Men om sanningen ska fram så vet jag verkligen inte vad jag ska önska mig. Bortsett från två böcker...

A new earth: Awakening to you life's purpose. Eckhart Tolle
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0141027592

och

The secret. Rhonda Byrne
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1582701709

Båda två är jag kan inte säga självhjälps böcker men det är böcker som får en att landa. Se det större i livet. Velat ha dom rätt länge. Känns som om det är böcker jag behöver. Så vil jag ha dom på engelska... för jag läser det mesta på engelska. Vet inte varför... har alltid varit så.

Jag har haft det sista franska samtalet nu på morgonen. Jag är så glad attd et är över så att jag nästan vill lägga mig och gråta... Vart är champagnen!? Det här måste firas hehe.

Nej nu ska jag ta och duscha och sen gå över till mamma och pappa med en himla massa saker så att jag kan baka inför min lilla födelsedag. Ska ju fira den 14:e snart snart! :)

Men ha det as bra där ute!

Just det... idag är det 23 dagar kvar till kryssningen! :D

Kram kalas!

Lee

Inga kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online